Monday, January 25, 2010

sayang itu sakit!!

25hb jan..
hati aku berkobar2 nk g kje..
padahal 2 mgu da xjejak kaki ke opis tuh! mulanye aku rasa cm nk benti kje je.. aku da xlarat da. difikirkan tanggunggan aku yg sgt byk.. pasrah lagi la.. bgn seawal 6 pagi.. smpt jgak aku bukak sjadah menghadap tuhan.. diharapkan arini permulaan segalanye.. aku nk buka buku baru~

sesampai nye aku di opis jam baru je kol 8.20.. slalunye kol 9 aku sampai opis.. huhuh smangat tp kejap je.. da xtaw nk wat pe da.. staff sume pn da nek lemak. kol 9lbh br smpi.. penamatnye aku mngu keje smbil berfacebook.. hahaha~ baru rs nk pasang azam xmo on facebooking ni.. terpaksa..

tepat 6 petang, aku siapkan sume kje.. staff aku sorg ni sharp 6tepat.. mula gelabah ajak blk. siap da off komp da.. aku pn apelagi.. sepantas kilatnye.. zuuuupp!! tp mngu bas yg xbes ni.. lame xnek xreti lak harga die n bas ape nk nek.. tp alhmdulilah, ats jasa baik staff merangkap junior ni aku dihantar olehnye ke lrt berkaitan.. on sajela~ bkn sesape.. hahahah

sampai da aku kat msjid jamek.. terkumat kamit mulut aku membebel, org asek tgk2 aku je.. takutnye~ stay steady! dgn konfidennye aku, berjalan la smpi kat dtaran.. tup.. tup.. die call mrh2.. aku tekjut! aku mood ala2 3/4 happy, trus dia mrh2... mmg la aku xtaw jln.. mmg la aku memandai2.. sbb die ckp die agak bz.. aku nk kcu watpe.. kang aku kene mrh.. tp mungkin da mmg tersurat aku kene mrh arini, aku tetap kene mrh.. ntahla~ slh aku ke? aku hnye nk cr kete aku sdiri,.. die ngah bz.. aku ckp xphm! aku slh jln.. aku juga yg slah.. airmta ni asek2 nk kuar.. sebaldi jgak la kuar td.. aksi yg aku xske pn ade.. die picit tgn aku n gado ngn aku dkt tmpt die ni.. ape org ckp kang, org nmpk die ok je.. die ley tersenyum je lg td.. ntahla.. aku rs penat yg amat.. penat syg org, tp aku sdiri asek memendam ati.. berperang ngn perasaan, kebahagiaan yg ku minta slama ni mmg ade dpn mata aku.. tersgt2 aku syg.. tp ati aku slalu berperang sesama sendiri... sayang itu sgt sakit.. lebih skt dr dibunuh.. sakit yg berpanjangan.. aku xtawla ape aku nk wt lg.. aku ke yg berslh.?? aku pinta kebahgiaan n kesenangan berhubungan sesama manusia tp aku dpt pakej.. Tuhan maha mengetahui segalanya.. aku xmampu nk ubah ketentuannya.. kalo benar die untukku... tunjukkanlah!! aku da xsanggup bermain hati lagi.. da penat ngn sume ni

No comments:

Post a Comment