Thursday, July 29, 2010

Perempuan Melayu Terakhir yang sadis..

Huargh..!! Huargh..!!
mengantuk xhingat.. da 2ari aku tdo xcukup.. semua gara-gara ujian amali yg aku nk amik pagi ni. trima kasih sejuta ribu kepada sponsor aku FahmiDugong (nikon d40) dan JackDaBlack (panasonic semipro) yang gigih memberi tunjuk ajar slama 2 ari yg tersangatlah singkat.. korang the Best!!


slip yg paling penting utk ujian ni...~

Dengan gigih jugalah aku kenekan baju kurung pink dan kasut tinggi berinci2 tinggi nya.. keterampilan itu penting oh~ haha pdahal sakit kaki ku sapa yg tau! cantik konon... har har.. nak dijadikan cerita, mengalahkan perempuan melayu terakhir sperti yg tertera kt title nuh.. meletup! haha padahal tau akan berpanas berpeluh untuk dapatkan gamba yg menarik.. menarik ke?? akhirnya sejam jugak la aku berpanas smpai bau masam ku hampir menusuk kehidung sdiri.. Alhmdulilah segalanya berjalan lancar.

Tetapi... jeng jeng jeng..!! akhirnya musibah pula terjadi ontheway nk menyusuri jejantas ke komuter berdekatan. akibat penat sgt berdiri diatas kasut tinggi yg berinci2 ni.. aku terpeleot jatuh di tangga.. ape lagi.. OPOCOT!!! hambik kau.. tersipuh disitu.. nasib kain belah xterbuka luas2.. jadi aksi lain pulok..


terlukislah satu peta yg cantik di lutut kanan ku.. sakitnya aduh! ngilu.. bergesel-gesel dgn kain kurung ku pula... arghhh! meraung pon mau..tp yg mampu ku buat hnya tersenyum.. nasib xde sape nampak aku bersipuh.. jd bhan pule. perempuan melayu terakhir bersipuh.. dok dalam komuter azab nye.. wow! ade jeyg melagakan lututku yg parah.. panas.. panas.. xpe.. ujian! Sesampai je rumah.. pantas aku berteleku... kaki ku lebam.. darah di kain merata2.. sabar je la. sadis sadis sadis! hohoho..

No comments:

Post a Comment