Monday, August 17, 2009

arghhh... tensennye~

arini sgt2 memenatkan sguh.. alhamdulilah aku masih kembali ke dunia ini.. teruskan kehidupan mcm biasa.. keje, keje, keje... ~ sesampai di ofis aku sgt2 teruja actually, da lame xrase cm ni.. dulu pnah rasa masa excted nk kje je.. pas staun pudar da..
yelah... ape yg diharapkan xdpt.. hehe xde vacation, holiday pn kat ofis, gathering lagi la... hai~ now, smangat da kmbali pulih stelah sdar impian masih belum lagi tercapai.. smpaikan time makan lunch pn aku lupe.. sgt2 ikhlas buat keje.. tp paling menyakitkan plak bile boss bg keje yg begitu rush... naikkan 3d sketchup detail 1 rumah utk 2 n 1/2 tingkat dlm kurang dari 5jam... mmg xley nk pndg kiri kanan la.. berkelap kelip skype aku.. (tanda gurl gosiping dr ofismate aku huiting la.. maklumla staff comp tu hanya ada aku n huiting) xmenyempat aku nk reply, berkerut2 muka huititng bila xdilayan... heheheheh~ akhirnya tepat pukul siapla 3d aku.. bangga nye aku dpt siapkan 3d sepantas itu... har har har~ tp sepantas mana pn aku, aku still org last kene tutup sume komp n ofs sbb huiting da cabut awal majuk ngn aku.. heheheh (padahal die da siap keje pn~)

hujan renyai2.. kompom jammed! lagi 1 perkara memenatkan.. kereta aku ni manual lak.. nasib badan la.. baru adil kot.. td penat tangan n badan.. now, kaki n mata lak amik shift.. kekadang aku pelik knape asal ujan n eksiden je jammed~ isk isk.. nk jadikan citer dari aku kuar ofs kol 6.15, sampai umah da kol 8 da.. hai~ sgt memenatkan.. tonite, nk amek kekanda ku pulang dari keje.. last2 syp je~ geramnye... punyala tunggu.. last2 ckp blk ngn membe.. hurm... nasib la badan.. badan pun da sengal2 so, ape lagi... membuta la.. hope esk hari indah utk aku.. keje dgn semangatnye... nyte ~xoxo~

No comments:

Post a Comment