Thursday, August 20, 2009

tagging~

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
-mcd set lunch

2. Apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
- diri aku+family+die~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
- apa tu kawen??

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-forever mungkin!

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
- cant describe

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
- pakya.. dpn umah

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- dara.com

8. Apakah nama penuh kamu??
- rasyidatul karmilah sumari

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
- ayah

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
- nurul zakiah (bezfwen masa sek kat gelang patah)

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
- shu,nana, amy,patiha,syida,skin,.......

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
- mistila tidak! ape gune bli mesin basuh

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
- Pulau Sipadan n syurga!!

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
- ntah

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
- baju
- kasut
- tudung
- keter
- bisnes n duit
- sinchan (sume ttg nye)
- facebook
- designing....

16. Pelukan atau ciuman??
- kalo boleh 2-2. aku tamak

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
- busuk

- poyo
- sengal
- pukimak
- xtaw
- ntah
- aku akan berubah
- aku ppuan kuat

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??-
-sinchan
-dara.com
-wanita
-nur
-seribu kali sayang
-i miss u
-flying kiss
- goodbye darl

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
-aku mau
-sempurna
-my all ,mariah carey
-what girl want, miley cyrus
-kotak
-paramoe
-dunia batinku
-dan sebenarnye yuna


No comments:

Post a Comment